Browsed by
Kategorija: Sprendimai darbui

Sulankstomi dviračiai – gelbėja dviratininkus darbe

Sulankstomi dviračiai – gelbėja dviratininkus darbe

Kiekvienas dirbantis asmuo atitinkamai pagal save renkasi, kokia transporto priemone atvyks iki darbo vietos. Gyvenantys toliau paprastai renkasi automobilį, kiti – viešąjį transportą, o tam tikra dalis nusprendžia dar ir pasportuoti – į darbą vyksta pėsčiomis arba dviračiu. Tačiau ką daryti su dviračiu darbo vietoje, jei nėra parengtos atitinkamos vietos? Čia padeda sulankstomi dviračiai.

Read More Read More

Renkamės magnetinę lentą. Ką apie tai žinoti?

Renkamės magnetinę lentą. Ką apie tai žinoti?

Visiems žinoma, kad vizualiai pateiktą informaciją įsiminti į gerokai lengviau nei tą, kurią mes tik išgirstame žodžiu. Dėl šios priežasties ir mokykloje mokymosi procesas vykdavo pasitelkus mokymosi lentą. Šiandien jos gerokai ištobulėjo, kreidą pakeitė markeriai, o įprastas lentas – magnetinės lentos. Šios naudojamos ne tik mokykloje, bet ir biure. Koks šių lentų išskirtinumas ir kaip išsirinkti geriausią?

Kodėl jas verta rinktis?

  • Magnetinė lenta pirmiausia pasižymi estetika. Paprastas dizainas padės išlaikyti stilių ir atrodys estetiškai;
  • Paviršius yra taip lengvai valomas, kad galima užtikrinti, jog lenta kaskart pradėjus naują susitikimą bus
    švari;
  • Naudojantis magnetukais prie lentos galima klijuoti įvairius užrašus, priminimus ar kitą svarbią spausdintą
    informaciją;
  • Magnetinė lenta ir ant jos pateikiama informacija padeda išlaikyti klausytojų dėmesį;
  • Šios lentos skatina interaktyvumą biure, o taip pat padidina komunikacijos efektyvumą.

O taip pat, ar žinojote, kad balta magnetinė lenta gali puikiai pasitarnauti prezentacijų pristatymui?

Kaip išsirinkti?

Magnetinė lenta – itin praktiškas sprendimas. Ši gali būti tiek pastatoma, tik pakabinama. Be to, galima rinktis iš skirtingų dydžių ir dizainų. Todėl dėl jos pritaikymo biuro aplinkoje galite neabejoti. Tačiau tam, kad išsirinktumėte Jums tinkamiausią, pirmiausia nuspręskite, kam ji bus naudojama.

Svarbiausia – rinkitės kuo aukštesnės kokybės lentą. Kokybiškos magnetinės lentos neturi pasižymėti paliekamomis praėjusio susirinkimo informacijos žymėmis. Juk itin svarbu, kad lenta būtų tarsi dar neliestas baltas popieriaus lapas, leidžiantis dirbti neblaškomam senų likusių žymių. Todėl venkite melamino ir porceliano lentų. Siekiant švaros, rinkitės magnetinę lentą, kurios paviršius padengtas stiklu.

Taip išsirinkite kokio tipo magnetinė lenta Jums tinkamiausia. Ši gali būti tiek pažymėta tinkleliu, tiek paprastu tuščiu paviršiumi. Taip pat lenta gali būti pakabinama ir pastatoma. Rinkitės tokią, kuri tiktų prie Jūsų biurointerjero dizaino.

Nepamirškite, kad ruošiantis įsigyti magnetinę lentą, taip pat svarbu įsigyti specialius rašiklius ir valymo kempinę.Taip pat reikalingi bus ir loveliai, skirti rašymo priemonėms laikyti. Šie leis palaikyti tvarką, o taip pat visada žinosite, kur rasti markerius ir jie turės savo vietą.

Magnetinės lentos leis vaizdingiau išdėstyti ir pateikti svarbią informaciją bei padės efektyviai išnaudotisusirinkimų laiką.

Privalumai, naudojantis elektronine dokumentų valdymo sistema

Privalumai, naudojantis elektronine dokumentų valdymo sistema

Dokumentų valdymas, jau pats savaime skamba kaip gana sudėtingas dalykas. Skirtingo tipo dokumentai turi būti surūšiuoti, archyvuojami, perduodami suinteresuotiems asmenims. Be viso to – tai dar turi būti atlikta tiksliai ir itin kruopščiai. Štai kodėl vis daugiau didelių ir mažų įmonių pasirenka elektroninę dokumentų valdymo sistemą.

Geresnė versijavimo sistema

Spartėjant rinkos mechanizmui, vis dažniau tenka atnaujinti ir keisti dokumentus, juos redaguoti. Siuntinėjant atnaujintas dokumentų versijas elektroniniu paštu darosi ne efektyvu. Taip dokumentai neretai pasimeta ir sunku susekti, kuri dokumento versija buvo paskutinė ir yra tinkama naudojimui. Elektroninis dokumentų valdymo sistema leidžia ne tik reikiamus dokumentus laikyti vienoje vietoje, bet ir matyti, kas paskutinis atliko paskiro dokumento redakciją. Toks dokumentų valdymas leidžia paprasčiau sukontroliuoti šiuos sudėtingus procesus ir nepasiklysti dokumentų ar el. laiškų šusnyje.

Paprastesnis bendradarbiavimas

Elektroninė sistema, pirmiausia, yra efektyvesnė laiko atžvilgiu, antra, yra patogesnė norint pradėti ir tvirtinti tam tikrus procesus. Pavyzdžiui, naudojantis tokia dokumentų valdymo sistema, galima matyti ne tik kada dokumentas buvo išsiųstas, bet ir stebėti jo vykdymo eigą: kuomet jis patvirtinamas, pas kurį asmenį jis šiuo metu yra. Tai palengvina pačią vidinę komunikacija, kuri neretai būna sudėtinga, būtent, dėl procesų vilkinimo ir nežinomybės, pas ką šiuo metu yra dokumentas.

Padidinama dokumentų apsauga ir kontrolė

Dokumentai, nesvarbu, ar archyvuojami, ar vis dar aktyvūs – turi būti tinkamai apsaugoti. Nors vis dar atsiranda galvojančių, kad elektroninėje erdvėje dokumentų valdymas nėra saugus, tačiau praktika rodo priešingai. Profesionali elektroninė dokumentų valdymo sistema ne tik padeda sukurti didesnę apsaugą dokumentams, bet ir dėl specialių funkcijų – neleidžia prie itin konfidencialios informacijos patekti nesuinteresuotiems, pašaliniams žmonėms. Tokiu būdu dokumentai tampa lengviau kontroliuojami, išauga tikimybė, kad svarbi informacija nebus nutekinta, be to, visus dokumentus galima rasti greitai ir savo vietose.

Tai vos keletas elektroninės dokumentų valdymo sistemos privalumų, kurie iš esmės keičia dokumentų valdymo taisykles ir reaguodami į rinkos pokyčius padeda juos apsaugoti ir paprasčiau sukontroliuoti su jais esančius procesus.