Kaip tinkamai perteikti informaciją?

Kaip tinkamai perteikti informaciją?

Informaciniai stoveliai – tai priemonė suteikti informaciją – nurodyti kryptį, suteikti išsamesnę ar vizualią medžiagą. Juos galima pritaikyti įvairiose vietose: viešbučiuose, biuruose, parduotuvėse, parodose ir kitose vietose. Jų laikikliai būna dviejų rūšių L ar T formų. Gali būti nurodyta ir komercinė medžiaga, pavyzdžiui, parduotuvėse.

Kurią formą rinktis?

T formos stoveliai dažniausiai naudojami ant restoranų stalų. Kitaip nei L, kuris naudojamas dažniau, kadangi jame užrašoma aktualesnė informacija. Svarbiausia, kad būtų užtikrintas geras matomumas pirkėjui, lankytojui ar klientui, juk būtent tokia jo paskirtis.

Galimos paskirstys:

  • Informaciniams lankstinukams. Jiems būtini specialūs laikikliai, kadangi informacija turi būti gerai matoma. Svarbu ir tai, kad informaciniai stoveliai būti pastatyti reikiamojo vietoje, kur visi norintis galėtų ją persiskaityti.
  • Reklamoms. Kiekviena reklama turi būti tinkamai adresuota žiūrovui, todėl net rašytinė medžiaga privalo būti lengva įskaitoma. Šriftas ir dydis yra kriterijai pagal kuriuos reiktų rinktis tekstą.
  • Valgiaraščiams. Kaip ir minėta jiems tinkami T formos stoveliai, reiktų nepamiršti, kad klientui malonu matyti ir vizualią informaciją, todėl juose neturėtų būti tik produkto užrašas ir kaina. Šiam darbui galima rinktis dizainerį, kuris tinkamai tai suprojektuotų. Iš anksto galima pasiruošti ir nuotraukas, kurias būtų galima panaudoti.
  • Akcijoms. Pirkėjai ypač mėgsta, kai norimai prekei suteikiama nuolaida. Tai dažnai tampa netgi pelninga investicija, todėl akcija turi būti gerai matoma. Informaciniai stoveliai suteikia garantiją, kad tai bus tikrai pamatyta kiekvieno parduotuvės lankytojo.
  • Bukletams. Tokiems renginiams būtina suteikti informaciją apie šio įvykio tvarkaraštį. Taip pat galima užrašyti apie tiekiamą valgiaraštį. Nereikia užmiršti ir tokių detalių kaip kviestų žmonių vardų kortelių. Komunikacija tarp dalyvių turi būti užtikrinta.

Tinkamai suteikta informacija

Padėjus lapelį ant stalo, jis nebūtinai bus perskaitytas. Skaitytoją reikia sudominti. Tiek vizualiai, tiek įrėmintai, net teksto dydis ir šriftas svarbus. Taip paruošta tekstinė medžiaga bus tikrai peržiūrėta. Kartais tai gali būti pelninga pačiam verslui, pavyzdžiui, parduotuvėje arba restorane. Vienur jie suteikia tik išsamią informaciją.