Baltymų nauda organizmui

Baltymų nauda organizmui

Siekiantiems gerų rezultatų sporte ar apskritai norintiems žinoti kelis paprastus, bet svarbius dalykus apie mitybą, svarbu įsisąmoninti tai, jog angliavandeniai yra pirminis energijos šaltinis raumenims, riebalai šios suteikia daugiausiai, o liesai raumenų masei svarbiausi baltymai. Sportui jie ypač reikalingi, ypač jei siekiate gerų rezultatų kalbant apie raumenų masę.

Natūralūs baltymų šaltiniai

 

Žinoti, kokias medžiagas gauname iš suvalgyto maisto, svarbu kiekvienam. Net ir sportuojantiems svarbu ieškoti sveikų, natūralių alternatyvų, o norintiems sulieknėti tai būtina dar ir dėl to, kad metant svorį bei mažinant kalorijų kiekį dažnai netenkama svarbiausių maisto medžiagų. Keletas produktų, kuriuose gausu baltymų:

  • vištienos krūtinėlės filė;
  • kalakutienos faršas;
  • liesos jautienos faršas;
  • lašiša;
  • tunas;
  • menkė;
  • kietai virti kiaušiniai;
  • varškė;
  • graikiškas jogurtas;
  • migdolai;
  • sojų varškė (tofu);

 

Tai tik nedidelis sąrašas produktų, kurie tiks žmonėms, siekiantiems savo maisto racioną praturtinti baltymais. Baltymai sportui yra ne mažiau svarbūs, nei sveikam gyvenimo būdui, tad praturtinę savo mitybą baltymais praturtintais produktais būsite sveikesni.

 

Skubantiems patiks baltyminiai batonėliai

 

Jei dažnai skubate, neturite laiko smarkiai kreipti dėmesį į natūralių produktų sudedamąsias dalis, jums turėtų patikti baltyminiai batonėliai. Jie desertu gali tapti bet kam – trumpai tariant, dažnai tai yra visiems žinomi, populiarūs šokoladiniai batonėliai praturtinti papildomais baltymais. Svarbu paminėti, kad tokius galite nesunkiai pasigaminti ir patys, be to, iš kur kas sveikesnių produktų, taip reguliuodami kalorijų kiekį.

 

Sveika mityba svarbi ne tik sportuojantiems

 

Visai nesvarbu, ar esate aktyvų gyvenimo būdą gyvenantis žmogus, ar sportininkas, ar tiesiog besidomintis sveikesne mityba – svarbu surasti balansą. Tuomet jausitės gerai ir galėsite pasiekti geriausių rezultatų. Baltymai sportui yra itin svarbūs, be to – jie yra svarbi mitybos dalis, viena iš pagrindinių. Praturtinkite savo maistą įvairiais, sveikais, natūraliais produktais, kad gautumėte visas reikalingas maisto medžiagas bei vitaminus.

 

Taigi, jei įsiminsite, kam ir kodėl kūnui reikalingi baltymai bei kokiuose produktuose jų daugiausia – galėsite nesunkiai juos įtraukti į savo įprastą mitybos režimą bei jį patobulinti. Būsite sveikesni ir jausitės geriau.